Skip to main content

POS-materiaal zet een film opnieuw in de spotlight.

Opdrachtgever: Universal Pictures Benelux - Home Entertainment

Achtergrond klant

Universal Pictures is een van de grootste filmmaatschappijen ter wereld en brengt de films van Paramount Pictures en Sony Pictures naar de Nederlandse bioscopen.

Universal Pictures valt onder NBCUniversal en is een van ’s werelds grootste marktleiders in de ontwikkeling, productie en marketing van entertainment, nieuws en informatie voor publiek over de hele wereld. Zij hebben een waardevol portfolio van verschillende film en televisie producties, themaparken en meer.

De opdracht

Voor Universal maken wij verschillende offline communicatiemiddelen, voor in de retail. Dit hebben wij al mogen doen voor films zoals Boss Baby, Croods 2, Spirit & Fast 9.

Uitvoering

De films worden doorvertaald naar verschillende offline communicatiemiddelen. Dit zijn meestal POS-materialen en posters die zorgen voor herkenning op de winkelvloer. 

Er wordt nauw samengewerkt met de drukkerij om de kwaliteit te waarborgen. Bij maatwerk wordt er ook direct met de winkel geschakeld. De POS-materialen zijn een eyecatcher binnen de retailbranche en kunnen multifunctioneel ingezet worden. Als schap voor film merchandise of als spelelement in een speelgoedwinkel, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Deliverables

  • POS-materiaal
  • Posters

Dienst

  • Vormgeving offline materialen¬†

Nog meer RUBIX!
in je leven

Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, ontwikkelingen en innovaties? Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en krijg maandelijks de nieuwste updates en unieke inzichten om jouw campagne tot een succes te brengen.