Een creatief Point of Sale (POS) concept voor Spirit.
Opdrachtgever: Universal Consumer Products
De aandacht van kinderen trekken met herkenbare POS
Achtergrond klant
NBC Universal Television Consumer Products verzorgt de licensing en de verkoop van de merchandise van alle televisieproducties. Zo ook voor de film Spirit. Spirit vertelt het verhaal van een ontembaar paard dat vriendschap sluit met een jong meisje. Samen beleven ze allerlei avonturen.
De opdracht
Aan ons werd gevraagd of wij het creatieve concept wilden bedenken voor de Point of Sales (POS) materialen in de speelgoedwinkels van ToyChamp.
Uitvoering
De aanpak voor dit project is redelijk uniek. Omdat we van onze klant het volle vertrouwen kregen om zonder budget en kaders compleet out of the box te denken konden we helemaal los gaan. De enige randvoorwaarden waren de afmetingen en opstellingen van de schappen in de winkel, maar verder konden we onze creativiteit de vrije loop laten.
Met een beschikbaar gesteld budget door NBC Universal zijn we gaan kijken wat er van de creatieve ideeën productietechnisch allemaal mogelijk was. Uiteindelijk hebben we een fantastisch eindproduct behaald binnen een proces dat van creatieve vrijheid naar productietechnische realiteit is gegaan.
Diensten
- Concept
- Creatie
Deliverables
- POS materiaal
"We hebben KICK! de opdracht gegeven om hun creativiteit de vrije loop te laten, zonder grenzen. Dit was een goede keuze want dat zien we terug in het eindresultaat!”
Sander Hilkens Senior Toys & Retail manager Benelux
Nog meer RUBIX!
in je leven
Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, ontwikkelingen en innovaties? Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en krijg maandelijks de nieuwste updates en unieke inzichten om jouw campagne tot een succes te brengen.