Wij zijn trots op onze klassieke imago. Al sinds 1973 ontwikkelen wij spraakmakende campagnes om mensen en merken samen te brengen. In de loop der tijd is het maken van reclame natuurlijk in heel veel opzichten veranderd. Maar één ding blijft voor ons hetzelfde. Een goed idee is pas een goed idee als het past bij het brand dat je voor je hebt. Daarom hecht Rubix Creative Agency veel waarde aan persoonlijke service op maat. Wij stappen in in het proces op de manier en op het moment dat jij dat wil. Vervolgens doorlopen we een aantal stappen.
Onderzoek
Om vast te stellen wat onze opdrachtgever nodig heeft gaan we op onderzoek uit. We zoeken het antwoord op een aantal vragen. Bijvoorbeeld: wat is het doel van het project of de campagne? Wie is de doelgroep? En wat zijn de resultaten die we willen boeken?
Creatieve sessies
Wanneer we onderzoek hebben gedaan starten we met een kleuren- en vormonderzoek om dit vervolgens uit te werken in moodboards. Deze delen we vervolgens met de opdrachtgever om zo samen te beslissen wat de juiste richting is. Als we daar uit zijn starten we met het design.
Uitwerking
In stap drie werken we de middelen uit in mock-ups. Als dat relevant is maken we ook een brandbook of styleguide voor alle online en offline middelen.