Een virtuele ontmoeting met schrijvers en insprekers
Opdrachtgever: Storytel
Videocampagne op social om leden kennis te laten maken met schrijvers.
Over Storytel
Storytel is één van ’s werelds grootste abonnementsdiensten voor het streamen van luisterboeken en e-books. Via hun platform kun je wereldwijd naar meer dan 500.000 verschillende boeken luisteren.
De opdracht
Storytel wilde luisteraars de mogelijkheid geven om de schrijvers en insprekers van boeken beter te leren kennen.
Uitvoering
Een hele leuke opdracht waar wij een praktisch format voor bedachten. Wij maakten een template voor Storytel. Vervolgens kunnen zij zelf een schrijver twee uur lang aan het woord laten. Die beelden sturen ze dan vervolgens weer op naar ons zodat wij de beste beelden kunnen samenvoegen tot een video voor de website. Uit deze video halen we een paar korte fragmenten die verspreid kunnen worden via social media. Dit kunnen we binnen een paar dagen realiseren. Met als resultaat veel content van persoonlijke gesprekken met verschillende storytel schrijvers zonder te veel tijd kwijt te zijn.
Dienst
- Concept
- Creatie
Deliverables
- Video voor website en social media
Nog meer RUBIX!
in je leven
Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, ontwikkelingen en innovaties? Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en krijg maandelijks de nieuwste updates en unieke inzichten om jouw campagne tot een succes te brengen.