Een herkenbaar, groen imago voor de Utrechtse binnenstad
Opdrachtgever: Bureau Buhrs
Een ‘groen logo’ dat past bij de Utrechtse binnenstad.
Over Bureau Buhrs
Bureau Buhrs is gespecialiseerd in gebiedsmarketing. Dat doen zij door het positioneren, profileren en programmeren van gebieden en (overheids)organisaties.
De opdracht
De Gemeente Utrecht wilde de binnenstad van Utrecht een herkenbaarder imago geven. Wij zijn gevraagd om een nieuw logo te ontwerpen.
Uitvoering
Het nieuwe logo sluit aan bij de bestaande huisstijl van Utrecht en is net als de stad zelf uitgebreid met een duurzaam tintje.
Diensten
- Logo creatie
- Branding
Deliverables
- Mockups
- Online huisstijlhandboek
Nog meer RUBIX!
in je leven
Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, ontwikkelingen en innovaties? Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en krijg maandelijks de nieuwste updates en unieke inzichten om jouw campagne tot een succes te brengen.