Skip to main content

Een herkenbaar, groen imago voor de Utrechtse binnenstad

logobureaubuhrs

Opdrachtgever: Bureau Buhrs

Een ‘groen logo’ dat past bij de Utrechtse binnenstad.

Over Bureau Buhrs

Bureau Buhrs is gespecialiseerd in gebiedsmarketing. Dat doen zij door het positioneren, profileren en programmeren van gebieden en (overheids)organisaties.

De opdracht

De Gemeente Utrecht wilde de binnenstad van Utrecht een herkenbaarder imago geven. Wij zijn gevraagd om een nieuw logo te ontwerpen.

Uitvoering

Het nieuwe logo sluit aan bij de bestaande huisstijl van Utrecht en is net als de stad zelf uitgebreid met een duurzaam tintje.

Diensten

  • Logo creatie 
  • Branding

Deliverables

  • Mockups 
  • Online huisstijlhandboek

Nog meer RUBIX!
in je leven

Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, ontwikkelingen en innovaties? Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en krijg maandelijks de nieuwste updates en unieke inzichten om jouw campagne tot een succes te brengen.